Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Piggelin
Favoritgodis: Mörk choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Skaldjur
Musik just nu: ingen
Sommarplaner: Jobbat nästan hela sommaren. Men hade 3v ledigt.
Fisk eller badkruka: Badkruka men tvingas i om dottern skall bada.
vatten eller alkohol: Vatten, alkohol vid speciella tillfällen.
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Soligt och regnit växelvis. Men älskar vinter..
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: 1. Macgyver. 2. Odens gris som återuppstår varje natt. 3. Trampbåt
Spelar du nåt instrument: nej.
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig morgon människa.
Sparare eller slösare: Mitt emellan.
Bästa film: The Shawshank Redemption. Finns många (bästa).
Tror på liv på andra planeter: Med några miljoner eller biljoner solsystem, svar JA
Kommer du ihåg din första kärlek: Såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Svårt att svara på, var så länge sen.
Har du några homosexuella vänner: Känt några till och från. Men ingen just i dagsläget.
Tror du på mirakel: Nepp men tror på Karma.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, Har ett otroligt tålamod..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Bio eller promenad: Hellre promenad med sällskap men roligt med bio med.
Är du kittlig: Inte så farligt, men ja, Som tlx under fötter.
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Är någon insekt mysig?
Största svaghet: Snällhet.
Det här är jag bra på: Lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Vad läser du för bok nu? För tillfället läser jag böcker för min dotter.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Höra tankar. Annars flyga.
Vad vill du jobba som? Trivs med vad jag jobbar med :-)
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza kanske varannan månad.
Skriver du dagbok? Japp kallas BLOGG.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? I så fall fot eller hand avtryck från min dotter.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) För tillfället lite stökigt men gillar ordning.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? För rätt pris så.
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? Ja, när man inte tror att någon annan hör. Som i duschen =)
Anser du att du är stark? Beror på.
Brukar du sola? Ja, men inte nu på ett tag. Fångar sol på sommaren.
Vad gör du om du får hicka? jag håller andan
Röker du? Nej. Har gjort och slutat helt sen 2003.
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe är underbart gott. Så man vaknar till på morgonen. Te funkar med, fast är lite mer mysfaktor i det.
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0